Notifikace
|
Systém posílá zprávy na email, do mobilní aplikace a notifikuje uživatele formou zvonečku o nepřečtených s proklikem do tématu. |
Uživatel v konkrétní roli je informován o komentářích, zprávách, připomenutích, událostech. Může si přišpendlit prarkticky cokoliv a tím se připne do informací, které o dané věci chce získávat (příklad: informuj mě o změně nad zadanou aktivitou, jakmile se změní její stav, řešitel nebo vznikne komentář) |
Mobilní aplikace iOS, Android
|
Nativní aplikace stáhnutelná přes store, která umožňuje užší pohled do celého řešení a přístup k funkcionlitám, které dávají smysl obsluhovat mobilem. Zároveň jsou zde push notofikace a zároveň je zde vstup do cloudové responzivní aplikace. |
Uživatel má v mobilu aplikaci, chodí mu notofikace, pokud je povolí, tím pádem se mu přenáší zprávy na chytré hodiny. Zprávy typu "máte nový úkol", dle priorit a nastavení. Zároveň část funkcionality je zde udělaná přímo pro uživatele - např. seznam po něm požadavaných úkolů, výkaz práce apod. |
Cloudová aplikace
|
Řešení postavené na bezpečném přístupu přes internet, škálovatelném na úrovni hardware, škálovatelném na funkcionlitách (chceme přidat výkaz práce, chceme přidat adaptační procesy, chceme přidat údržbu nebo servis,…) |
Moderní a dostupné prostředí, nabízející každému uživateli to, co obsahuje role a dovolují mu jeho práva. Rychlé dlaždice s proklikem na to, co má uživatel řešit, robustní funkcionalita s možností výběru konkrétních agend a specializované hotové (ready-to-use) řešení, ihned nasaditelné s nízkou bariérou vstupu (není potřeba dlouhé školelní, není potřeba něco složitě nastavovat - spíše ukázat, krátce provést, seznámit a buď to jede, nebo ne) |
Moderní vzhled
|
Moderní vzhled |
Snažší uchopení uživatelem |
Intuitivnost
|
Koncepce vidím vše, co potřebuji, když něco hledám, tak se prokliknu. Jednoduché přehledy a ovládání. |
Snížení potřeby školení uživatelů. Po krátkém zaškolení či ukázání by měli být schopni aplikaci používat napříč agendami, moduly nebo funkcionalitami, na které mají oprávnění a přístup. |
Zápisy z porad
|
Zápisy z porad, online ukládání, rychlé pořízení úkolů, systematičnost. |
Systematičnost, vznik zápisů z porad s úkoly. |
Evidence požadavků
|
Přehledná evidence požadavků, požadavek se rozpadá na úkoly. Požadavek agreguje řešitele, zdroje. Je to soubor činností a úkolů, které se mají stát, aby byl požadavek splněn. |
Požadavek je logický celek, který se má stát, aby se firma posunula kousek dál. Např. požadavek na HR oddělení na nábor nového člověka spustí řetěz aktivit a úkolů po firmě. Nadřazená část je firemní cíl. |
Evidence úkolů
|
Přehledná evidence úkolů a jejich vývoje po firmě. |
Na poradě zadáte kvanta úkolů. Velice jednoduše zjistíte, jak na tom jednotlivé úkoly jsou, kdo co udělal, komu co chybí. |
Fulltextové vyhledávání
|
Fulltextové vyhledávání |
Najdete, co potřebujete. |
Prokliky
|
Snadnos se prokliknete tam, kam potřebujte. Pokud je to aktivní přehled pro práci, jste na požadavku, vstoupíte do jeho úkolů apod. Nehnete se změti vyskakovacích oken, nutnosti vyskočit před cílem a jít přes menu, zapomenout a ztratit se. Drobečková nápověda vám pomůže v orientaci |
Snadno naleznete, co potřebujete, pracujete s tím, s čím pracovat chcete a nic vás neomezuje. |
Přizpůsobení výstupů
|
Měníte šířku sloupců, zapínáte a vypínáte zobrazení jednotlivých sloupců, seskupujete po řešitelích, filtrujete, třídíte. Máte možnost exportu do excelu. |
Uživatelská přívětivost. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|