ADAPTY Půjčovna

ADAPTY Půjčovna je moderní digitální řešení pro efektivní správu a digitalizaci půjčoven. Systém propojuje fyzické položky pomocí QR kódů a webového rozhraní s centrálním systémem, čímž zajišťuje rychlou evidenci, transparentní správu a jednoduchou komunikaci mezi pracovníkem či zákazníkem v terénu a dispečinkem půjčovny.


V terénu lze snadno a rychle např:
> dát podnět k odvozu materiálu
> nahlásit chybu s vybavením
> nahlédnout do manuálu zařízení

header-image

checked

Od evidence položek a tisků QR štítků až po rezervace, objednávky a správu servisů – vše probíhá online, bez papírování a s možností exportů do Excelu.

checked

Položky, ceníky a servisní požadavky lze automaticky synchronizovat se systémem Helios – včetně registračních čísel a skladových údajů.

checked

Uživatel naskenuje QR kód na položce a ihned získá základní informace o půjčeném zařízení či materiálu a plánu zápůjček.

checked

Přístup probíhá přes Microsoft účty s přiřazenými rolemi a právy. Uživatelé mají k dispozici přehledné dashboardy s úkoly a požadavky.

checked

Přes jednoduchý formulář je možné založit požadavek (včetně přiložení fotografie), který je okamžitě odeslán dispečinku půjčovny.

Potřebujete více informací?

Chcete mít perfektní kontrolu nad každodenním chodem firmy?

Napište nám